tisdag 6 juni 2017

Fotokonst och rabatt på snygga ramar

* samarbete *



Jag vet att det är många av er som gillar fotokonst, prints och snygga tavlor och det är ju ett ganska billigt sätt att inreda och framför allt förändra ett rum med! Idag finns det ju massor av snygg fotokonst till bra priser på marknaden och jag tycker själv att det är himla kul.

Att hitta snygga ramar till bra priser är inte lika lätt men jag kan tipsa er om ett företag jag själv använder för att köpa snygga ramar! Bra kvalité, massor att välja mellan och supersnabba leveranser.

Alla mina fina ramar köper jag hos BGA Fotobutik och en serie jag fallit lite extra för är Line. Det är tunna, profilerade träramar som gör sig extra bra till fotokonst. Finns i både svart och vitt.

Och nu, mina kära följare, har jag ett supererbjudande till er! Jag har föstås fixat en kod som gör att ni också kan köpa snygga ramar till rabatterat pris :-)

Använd min kod casavik så får ni 15% rabatt på samtliga ramar till och med den 15 juni 2017.


Jag har fotat lite av min fotokonst i olika ramar så ni får en hum om hur det kan se ut. Tavlorna nedan på skänken kommer från Desenio och ramarna är Line 30*40 cm. På golvet står ett print från Printler och storleken är 50*70 cm.



Angel Wings kommer från Desenio och ramen är 50*70 cm. Man kan alltså använda dem både stående och liggande.


Snygg fotokonst från Fotografiska. Storlek 50*70 cm.


I början av året gjorde jag en fotokalender hos Framkalla.se. Här ser ni Line i vitt. Storlek 50*70 cm.


Mer fotokonst från Fotografiska och Line i vitt.


En närbild på ramen Line.



Det finns förstås en hel massa andra ramar att välja mellan, hur många olika storlekar som helst, olika material och glas, passepartou etc. Ville bara visa er min egen favorit!

Nu önskar jag er en riktigt skön och avkopplande Nationaldag!
Kram M <3









Inga kommentarer: