onsdag 16 augusti 2017

Extra fint erbjudande från Daniel Wellington

* samarbete *




Han och jag. Något av det bästa jag vet är när vi står i vårt fina kök och lagar mat tillsammans. Lyssnar på någon bra musik och pussas emellanåt. Vi är världens bästa team och vet nästan alltid vad den andra tänker och kommer att göra härnäst utan att ens fråga varandra.

Sonen fångade ett sådant mysigt ögonblick och visar samtidigt sin urfräcka (!) nya klocka från Daniel Wellington.


Ni vet ju sedan tidigare att jag är ett fan av dessa klockor och nu har jag ett extra bra erbjudande till er! Med koden MARIESANDBLOM får du nämligen hela 15% rabatt OCH ett extra klockarmband till din klocka. Dessutom fri frakt över hela världen. Kan inte bli mycket bättre!


På bilden ovan visar jag Classic Petite Melrose som är en av de populäraste damklockorna just nu. Så snyggt till lite solbrända armar. Jag gillar även att man kan byta ut klockarmbandet och på så sätt få en "ny" klocka. Passa på nu när du får ett extra armband på köpet (se ovan)!

Klockan på översta bilden heter Classic Black Mawes och är maffig med sina 40 mm urtavla och coola bruna läderarmband. 


Inga kommentarer: